Na start - Natalia i BSK
“Myślenia restart, nowa energia”! To Was czeka wraz z nowym kawałkiem Natalii i BSK pt. “Na start”, który już do posłuchania w streamingach. Utwór powstał przy okazji współpracy artystów z marką Lipton.
Celem marki Lipton jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, bo czarne herbaty marki to uniwersalny produkt, który nie jest wpisane w ramy wiekowe czy geograficzne. W takiej sytuacji chciałoby się zaśpiewać, że każde pokolenie ma własny głos. I z tego powodu marka przekazała mikrofon trójce ze swoich ambasadorów: Natalii Kukulskiej i duetowi BSK.
Stworzenie utworu „Na Start” było dla mnie ciekawym i odświeżającym doświadczeniem, w którym nie czułam żadnej presji. Piosenka mówi więc o odwadze podjęcia pierwszego kroku, o połączeniach, a także o byciu autentycznym i o tym by nie zatracić się w pędzie. Szukamy tego co nas łączy i jest dobrym punktem wyjścia- dlatego naturalnie łączy się to z rytuałem spotykania przy herbacie. Praca z duetem BSK była bardzo miła i przebiegła niezwykle sprawnie. Chłopcy są otwarci, zdolni i naturalni. Od momentu przyniesienia bitu przez producenta muzycznego Zeppy’ego wszystko sklejało nam się w całość i nie brakowało pomysłów.- opowiedziała Natalia
Tworzenie wspólnego utworu z Natalią było dla nas na początku niewiadomą i trochę się stresowaliśmy, bo jak wiadomo jest legendą na naszej rodzimej scenie, ale kiedy tylko się poznaliśmy, od razu złapaliśmy ze sobą vibe. Na pewno pomógł w tym też mocno producent Zeppyzep, którego znaliśmy już od jakiegoś czasu. Utwór powstał podczas 3 całodniowych sesji w studiu i po skończeniu go trochę żałowaliśmy, że to już koniec.
- podzielił się swoimi wrażeniami duet BSK
Natalia Kukulska i BSK reprezentują różne pokolenia, gatunki muzyczne, estetykę i brzmienie. Wszyscy są wierni swojej stylistyce, z której wcale nie musieli rezygnować, żeby stworzyć coś razem. Ich indywidualny wkład, autentyczność i twórcza konsekwencja zaowocowały zupełnie nową jakością. Popowa wokalistka i rapowy duet dali nieoczywiste połączenie, zderzenia pokoleń i podejść do muzyki, ale przy tym również wypełnione dialogiem, świeżością, dobrą energią i emocjami. Efekt ich wspólnych nagrań w 100% pochodzi od nich.
Reklama ma też swoją krótszą odsłonę z samą Natalią.